Jak to funguje ?

Dle zjištění potřeb zákazníka doporučíme vhodné tiskové zařízení – především dle předpokládané měsíční zátěže, max. formátu papíru, černobílé nebo barevné, příslušenství, …

Zákazník má možnost si stroj po dobu 30 dnů nezávazně vyzkoušet,  změnit stroj, případně smlouvu i ukončit. Zákazník v tomto případě hradí pouze poměrnou část nájemného za jednotlivé dny, platbu za uskutečněné výtisky a náklady na dovoz, instalaci a odvoz stroje.

Doba pronájmu je zpravidla 60 měsíců. Po tuto dobu hradí zákazník měsíční nájemné za stroj – jednu šedesátinu pořizovací ceny stroje a poplatek za uskutečněné výtisky. Tento poplatek zahrnuje náklady na provoz stroje – tonery, fotoválce, náhradní díly, práci a dopravu technika a plnou záruku na stroj po dobu trvání smlouvy.

Po ukončení sjednané nájemní doby má zákazník možnost odkoupit stroj za zůstatkovou cenu 1.000,- Kč + DPH. Tím se stává jeho majitelem.

Dále může pokračovat v servisní smlouvě, kdy platí již pouze poplatek za uskutečněné kopie, bez nájemného. Tento poplatek i nadále zahrnuje náklady na provoz stroje  – tonery, fotoválce, náhradní díly, práci a dopravu technika. Plnou záruku na stroj tímto prodlužujeme až do ukončení servisní smlouvy.